luni, 30 mai 2011

Recenzie Schwarzkopf Brillance

Daca v-ati vopsit vreodata sigur va amintiti prima data cand ati facut asta.Eu stiu sigur ca imi amintesc pentru ca nu a fost acum multa vreme.Inainte am mai folosit de doua ori un nuantator de la Loncolor dar stiti si voi ca se duce repede.Vopseaua pe care am folosit-o este aceasta,exact in nuanta din imagine.

Parul meu este acum undeva la mediu spre lung,oricum,un tub de vopsea este suficient.Vopseaua mi-a aplicat-o altcineva,pe fiecare suvita in parte,cu pensula speciala.Parul era uscat,asa cum scria pe cutie...si totusi...vopseaua nu s-a prins bine.Partea buna este ca parul meu era un saten cu reflexe blondine pe alocuri,si acum se vede ca si cand am suvite.Eu am avut noroc,dar daca sunt si fete care vroiau sa acopere total culoarea?
Obiectii legate de aceasta vopsea

  • Nu s-a prins bine pe par
  • Curge prea multa la spalare
  • Nu straluceste deloc
Adica exact ce speri sa nu spui despre vopseaua pe care tocmai ai utilizat-o.Am folosit si alte produse de la Schwarzkopf si sunt multumita de ele.Asa ca nu pot sa zic ca este vorba de o companie proasta.
Verdictul meu pentru  Schwarzkopf Brillance
Nu am sa mai folosesc aceasta vopsea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu