sâmbătă, 28 mai 2011

Recenzie Bioderma Sensibio AR

Cine imi urmareste blogul de mai mult timp stie ca am o problema cu tenul.Acesta consta in faptul ca se inroseste foarte repede si este sensibila.Am incercat cu ceva timp in urma sa testez crema Uriage pentru ten predispus la roseata .Rezultatele nu au fost prea imbucuratoare pentru mine.Sau mai bine zis nu au existat rezultate,fie ele bune sau rele.Tocmai din aceasta cauza am zis ca cel mai bine ar fi sa incerc sa schimb tratamentul.
 Initial am vrut sa cumpar un produs din gama Oxyance dar acest produs parea sa fie mai potrivit pentru ce am eu nevoie.Am dat 62,84 lei si intentionez sa imi achizitionez si Sensibio H2O dupa ce termin demachiantul de la Uriage Crema se gaseste intr-un flacon de 40ml,insa este foarte concentrata .Este conceputa pentru pielea sensibila si reactiva,asa cum este a mea.Dupa cum este scris pe ambalaj,calmeaza instantaneu si reduce intensitatea rosetei,prevenind agravarea acesteia.In cazul meu,aceste lucruri sunt valabile..Dupa ce o aplic,roseata chiar se diminueaza dupa cateva secunde.Actioneaza impotriva rosetii temporare intense(agresiunea factorilor externi,emotii,caldura)dar si impotriva rosetii permanente(capilare vizibile).
Complexul patentat Rosactiv Sensibio AR cu ingredienti activi anti-roseata ,actioneaza direct asupra factorului responsabil de dilatarea si fragilizarea vaselor capilare(sursa de roseata permanenta).Printr-un efect de lunga durata,Sensibio AR combate formarea si agravarea rosetei difuze.Utilizata zilnic,SensibioAR reduce roseata si frecventa aparitiei acesteia.Complexul natural DAF creste pragul de toleranta a pielii.Ingredientii activi hidratanti si restructuranti ofera un real comfort pielii.SensibioAR reda claritatea si stralucirea pielii.Pielea nu este incarcata gratie texturii lejere.Crema nu contine parfum sau coloranti si este hipoalergenica.

Pana acum sunt multumita de ea,o aplic dimineata si seara.pe tenul curat si pare sa dea rezultate.Sper ca am gasit solutia pentru problema mea,sau macar una care sa ma ajute daca nu poate sa vindece de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu