joi, 26 mai 2011

Recenzie - Filme (2)

Acum ceva timp am inceput o rubrica in care va povesteam despre filmele vazute si impresiile lasate.Astazi nu am o lista de filme pentru voi,ci un singur titlu.De ce?Consider ca urmatorul film este atat de bun incat merita o postare separata.Am ramas surprinsa ca nu l-am vazut pana acum avand in vedere ca este din 2009.Cum am dat peste el?Am cautat pe cinemagia filme din 2009 dupa nota filmului.Si bineinteles ca acesta era primul "Hachiko-A dog's story".Cand am vazut posterul ma gandeam ca va fi iar un film in care un om si un caine se imprietenesc iar catelul face fel de fel de nazbatii.Daca sunteti in cautare de astfel de film,renuntati de pe acum.De asemenea,sa nu va asteptati nici la o comedie cum nu ati mai vazut pentru ca filmul nu are menirea de a ne amuza.
Am vazut apoi trailer-ul si mi-am zis:TREBUIE SA IL VAD.Am citt si descrierea sa,chiar si comentariile.Am fos surprinsa sa citesc multe comentarii de genul:"am plans!"si chiar si din partea baietilor care recunosteau ca nu au ramas indiferenti in fata acestui film.Ma gandeam:"mie sigur nu mi se intampla asa".Nu sunt genul care plange la filme cand X si Y pot fi in sfarsit impreuna,nu plang cand se cearta doi iubiti si unul dintre ei sufera si inunda platoul de filmare cu lacrimi de crocodil.Dar la filmul asta AM PLANS.Si va zic sigur,veti plange si voi oricat de tare ati incerca sa nu o faceti.Daca nu veti plange va asigur ca tot veti avea lacrimi in ochi...Filmul l-am vazut si cu mama,si singura....de fiecare data plangeam.Era chiar comic daca filmul nu ar fi fost atat de trist.
Nu va pot spune prea multe despre film pentru ca se merita sa vedeti fiecare secunda.Personal,i-as da un premiu cainelui pentru ca a avut o prestatie admirabila,chiar putem sa ii citim tristetea in ochi..Richard Gere este in rolul principal asa ca avem inca o certitudine ca este un film bun.Am sa va las acum cu trailer-ul si va invit ca vedeti acest film care va va face sa va intrebati : cat de departe ati merge pentru cei pe care ii iubiti si cat de departe ar merge la randul lor,pentru voi...si ca sa nu uit,filmul este inspirat din fapt real.Vizionare placuta!