sâmbătă, 4 iunie 2011

Recenzie Revlon Photoready

.Motivul pentru care mi-am cumparat acest fond de ten a fost acela ca am citit ca alte fete au o perere foarte buna despre el.O atitudine complet gresita din partea mea.Dar probabil ca a fost si o lectie foarte buna si anume:cumpara pentru tenul tau nu dupa tenul altora.
Am acest fond de ten de mai mult de doua luni.Prin urmare imi pot exprima parerea despre el stiind ca nu ma mai poate surprinde in niciun fel.Pretul sau se regaseste la diferite valori,astfel ca e bine sa cauti foarte bine inainte sa il achizitionezi.Personal,nu imi amintesc cu exactitate cat am platit pentru el,insa stiu ca mi s-a parut foarte mult.De ce zic asta?Sunt constienta de faptul ca este un fond de ten cu grad de acoperire mare,insa pentru tenul meu,nu este potrivit.Dupa ce l-am folosit am ajuns la concluzia ca cel mai probabil,face parte din categoria produselor apartinand unei anumite linii de cosmetice, laudate de cateva persoane cu influenta in domeniul machiajelor.Aceasta este problema cea mai mare cand vine vorba de fondul de ten:poate sa fie bun pentru 1000 de persoane,dar poate sa nu fie bun pentru tine,mine.Asa ca,in opinia mea,nu exista FOND DE TEN BUN ci FOND DE TEN BUN PENTRU TINE/MINE.
Initial,am testat fondul de ten pe incheietura.Stiu ca nu e bine,insa s-a intamplat.Pentru ca pielea de pe mana nu este la fel ca cea de pe fata,bineinteles ca fondul de ten s-a comportat altfel.Intr-adevar,pielea are un aspect foarte frumos,un aspect uniform.Am observat ca m-a tinut destul de bine,mai ales ca a venit in contact cu apa.Fondul de ten contine si particule stralucitoare,astfel ca se vede ca un fond de ten profesional.Pentru tenul meu insa,nu este potrivit.Am un ten,as putea spune eu,sensibil.Este o combinatie de piele uscata pe alocuri cu portiuni de piele grasa.adunate cu pielea care este in general sensibila la razele solare.Desi aplic o crema adecvata tipului meu de piele,cu aproximativ 5-10 minute de a aplica fondul de ten,acesta tot capata un aspect urat.Nu este ceva ce sare in evidenta imediat,insa de aproape se poate vedea faptul ca pielea mea si fondul de ten nu sunt intr-o armonie perfecta.

Plusuri pentru acest produs
  • Pompita va ajuta sa nu exagerati cand vine vorba de cantitate.
  • Grad de acoperire ridicat.
  • Aspect foarte placut pe o piele care nu prezinta prea multe probleme.
Minusuri pentru acest produs
  • Se simte oarecum "greu" odata ce l-ati aplicat pe ten
  • Particulele stralucitoare pot fi deranjante(de asta recomand sa va plicati mereu si pudra peste fondul de ten)
  • Pretul poate fi putin cam mare pentru unele persoane(insa pretul variaza de la un magazin la altul)

Verdictul meu pentru acest produs

Este un fond de ten bun in opinia mea,insa nu este potrivit pentru tenul meu.

Cat despre alegera fondului de ten,in general,am urmatoarele recomandari:
  • Nu cumparati niciodata ceva,fie ca este vorba de fond de ten,de crema etc. doar pentru ca altcineva a spus ca i se potriveste.Avem tipuri de ten diferite,cu nevoi diferite.Trebuie doar sa cautam ceea ce este adecvat pentru noi.
  • Nu va luati niciodata dupa numele scris pe eticheta.Nu este o garantie ca acel produs poate sa va ofere ceea ce aveti voi nevoie.
  • Documentati-va bine inainte de a lua o decizie.Puteti ramane surprinsi de faptul ca puteti ajunge sa platiti dublu pentru un produs fata de pretul sau normal, doar pentru ca l-ati luat dintr-un anumit loc
  • Inainte de a recurge la fondul de ten pentru a va acoperi tenul cu probleme,incercati sa solutionati acele nereguli.Puteti sa ajungeti la stadiul in care realizati ca singurul motiv pentru care foloseati fond de ten era ca sa va acoperiti acele 2-3 cosuri de care puteti scapa prin tratament.
  • Pentru ca este vara,incercati sa renuntati la fondurile de ten,in special cele "grele" precum Photoready,care incarca foarte mult tenul,si sa alegeti o alternativa mai usoara precum crema nuantatoare hidratanta(Tinted Moisturizer)

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu