luni, 6 iunie 2011

Random important

Pentru ca blogul a trecut prin diverse schimbari bineinteles ca au aparut si niste probleme.Eu nu imi mai pot vedea propriile postari in tabloul de bord,si pentru ca si voi urmariti blogul,nici voi nu puteti sa vedeti cand postez ceva nou.Astfel,am sa va rog sa intrati aici si veti gasi sus un buton Subscribe Now. Asa ca oricand doriti sa vedeti daca am mai postat ceva nou,va duceti in meniul Bookmarks/Semne de carte de la browserul vostru (explorer/mozilla/opera etc.) si veti gasi acolo Amberlyn's Blog care va va arata ce am mai postat.Incerc sa remediez situatia insa nu prea ii dau de cap oricat as incerca.Pentru moment nu prea pot sa refac blogul de la 0,adica pe alt domeniu,alt cont pentru ca am acele concursuri in desfasurare.Insa cred ca pana la urma va fi necesar din moment ce intampin dificultati si va induc si pe voi in eroare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu