vineri, 29 aprilie 2011

Recenzie Crema de galbenele

Fiecare dintre noi are un produs de ingrijire preferat care isi face treaba foarte bine si care este si ieftin.Daca atunci cand cumparam un produs de machiaj ne uitam la culoare,textura si pret,cand vine vorba de ingrijire lucrurile stau oarecum altfel.Ne dorim ceva care sa ne asigure o piele fina,buze catifelate,cat mai putine chimicale,un parfum delicat si lista poate continua.Astfel pe piata au aparut produsele asa-numite BIO care ne asigura ca sunt mult mai sanatoase decat cosmeticele obisnuite.Insa nu oricine isi permite sa cumpere un astfel de produs intrucat preturile sunt mai mari.Pe ce ne bazam in cazul acesta?Pe produsele cumparate din plafar.
Pentru mine acolo se gaseste cutiuta cu minuni care poarta numele de "crema de galbenele".Cine utilizeaza un astfel de produs stie de ce il indragesc atat de mult.Daca pana acum ati dat bani pe sute de creme,zeci de tratamente pentru buze crapate si cate si mai cate seruri pentru zona ochilor va sfatuiesc sa va indrepati catre un plafar.
Eu utilizez "Unguent cu extract de galbenele"(produs dupa o reteta originala Maria Treben),costa numai 4 lei.Unul dintre avantajele sale este ca o puteti purta fara probleme in geanta si va asigur ca va va tine un timp indelungat

Intrebuintarile sale

1)Pentru depigmentari: Daca ati fost expuse la substente cu radiatii sau substante chimice care au dus la aparitia petelor pe piele,aplicati de doua ori pe zi pe zonele afectate.
2)Pentru arsuri: Daca se intampla sa sara putin ulei din tigaie pe piele,aplicati putina miere timp de aproximativ o ora.Apoi,pentru cicatrizare,folositi putina crema sau un unguent pe baza de galbenele.Daca in schimb aveti de-a face cu arsuri solare,pentru a reduce senzatia de usturime si durere,aplicati pe piele ulei de galbenele.Daca arsurile sunt de gravitate mica sau medie,amestecati in proportie de 1:3 sau 1:5 tinctura de galbenele cu apa distilata si tamponati zonele afectate.
3)Pentru contuzii: In primele 36 de ore veti aplica pe contuzie,comprese imbibate in tinctura de galbenele.Incercati sa tineti cat mai mult posibil.In zilele urmatoare veti aplica unguent/crema pe baza de galbenele.
4)Pentru rani care se vindeca greu si ulcer varicos: Se vor face spalaturi urmate de comprese cu tinctura de galbenele(pentru prevenirea extinderii ulceratiilor si extinderea infectiilor).Pentru o vindecare completa folositi unguent de galbenele zilnic.
5)Pentru hidratarea pielii: De doua-trei ori pe saptamana,inainte de culcare,aplicati un strat subtire de crema de galbenele pe fata.Intindeti cat mai bine pana la absorbita completa a sa.Puneti un prosop pe perna si bucurati-va a doua zi de rezultatele cremei.
6)Pentru o privire luminoasa: Daca sunteti de mult in cautarea unei creme perfecte pentru zona ochilor,din nou crema de galbenele va sare in ajutor.Aplicati de doua ori pe zi putina crema in jurul ochilor si bucurati-va in timp de o piele cat mai sanatoasa.
7)Pentru buze crapate: Daca sunteti ca si mine si uneori aveti senzatia de buze crapate sau pur si simplu simtiti nevoia de o hidratare intensa a buzelor,atunci acest sfat este pentru voi.Aplicati foarte putina crema de galbenele si veti ramane surprinse de rezultate.Buzele vor fi catifelate in cateva minute iar partea cea mai buna este ca o puteti utiliza atat ca balsam de buze(intrucat nu este o crema lipicioasa) sau o puteti considera si un luciu de buze cu o stralucire mai subtila.De asemenea,puteti aplica o cantitate mica si peste ruj pentru un plus de hidratare intrucat de multe ori rujurile(in special cele rezistente la transfer)usuca buzele.
8)Problemele tenului: Daca tenul vostru prezinta cosuri,acnee sau alte zone problematice,atunci aflati ca aveti de castigat de pe urma utilizarii cremei de galbenele.Aceasta are proprietati antibacteriene,antiseptice si cicatrizante.Daca aveti tenul gras,utilizati numai pe zonele cu probleme intrucat crema este destul de grasa.

Plusuri pentru acest produs
  • Poate fi folosita pentru multe probleme
  • Are un miros placut
  • Este accesibila
  • Pentru ca trebuie aplicata o cantitate mica intotdeauna,se consuma greu.
Minusuri pentru acest produs
  • Unele persoane pot fi deranjati de textura putin cam grasa.
Verdictul pentru acest produs
Sunt foarte multumita de el.Am sa il am intotdeauna in casa.

23 de comentarii:

  1. Eu o golosesc pe cea de Tataneasa..cand s-a fript prietenul meu, am aplicat asta prima oara, si a dat rezultate super bune.Si nu am mai aplicat altceva.Acum tot timpul ma pune sa cumpar din astea naturale:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-un timp, mi se descuama pielea de pe obraji, nu stiu din ce cauza, si am incercat tot felul de creme dar ma usturai de muream..si am zis sa incerc galbenelele, si vreau sa spun ca e foarte buna.Adica de la prima aplicare, mi-a trecut usturimea si toate cojitele s-au inmuiat si le-am luat usor cu un prosopel umed.
    E buna buna si la 4 lei e mana cereasca:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ana Maria P.

    Mie cred ca asta mi se pare atat de minunat la crema asta,ca este ieftina si naturala.Decat sa iau o crema care promite ca in doua zile iti face crearcanele sa dispara,ridurile sa nu mai existe,vergeturile sa fie istorie:))mai bine dau 4 lei pe o crema care stiu ca rau nu are cum sa imi faca.Plus ca daca se intampla sa nu fie buna,la urma urmei sunt 4 lei si nu o avere inestimabila:)

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai convins. Din ies din casa o "tai" direct la plafar :D . Multumesc mult :* chiar aveam probleme cu ochii si buzele. pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. @Miha


    Hai sa iti dau un sfat in plus pentru catifelarea buzelor:fa un scrub dintr-o lingurita de zahar si putin ulei de masline(poti sa utilizezi si de floarea soarelui dar personal,cel de masline mi se pare cel mai bun)Ai grija sa aplici foarte putin ulei,numai cat sa inmoi zaharul ca altfel e prea dur cu buzele.Maseaza usor pe buzele uscate.Nu freca prea tare pentru ca poti sa te ranesti.Clateste cu apa calduta apoi aplica crema de galbenele.Crede-ma ca nu vei mai avea nevoie de niciun alt balsam de buze apoi:)

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am folosit pana acum,dar cred ca o sa incerc:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu sunt fana a cremei de galbenele. In general, o rog pe mama sa imi trimita: "Unguent cu extract total de galbenele" - farm D. Baciu (Plafar Impex Sibiu). Imi place foarte mult, imi hidrateaza buzele si o foloesc din cand in cand (mai ales in timpul iernii) si pentru fata, maini sau corp.
    Insa, dupa parerea mea, cat timp nu e Melkfett :)) - crema de galbenele nemteasca complet "naturala", it's fine by me.

    Pupici,
    Little D.

    RăspundețiȘtergere
  8. @DailyDreamDecor


    Si dupa ce o faci sa ne spui si noua cum a functionat pentru tine.Oricum este un produs natural asa ca rau nu iti face si chiar daca nu va fi cum te asteptai,ai pierdut numai 4 lei si nu cine stie ce sunma semnificativa.Momentan eu o folosesc pe ten pentru ca este uscat precum o foaie de hartie.Mai ales in zona nasului,pe obraji si barbie.
    Am incercat nenumarate fonduri de ten si mereu se faceau precum faina.SI am incercat atat pentru ten uscat,cat si pentru cel gras...nimic.Deci sa vedem cum va fi dupa tratament:)

    Pupici si te mai astept pe aici ca eu sigur voi mai trece pe blogul tau ca mi se pare foarte simpatic:x:X

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  9. @Doomies

    Eu cred ca am mai avut de la Krauter parca.Stiu ca era un recipient mai mare,dar eu sunt fana a recipientelor mici:))Mi se par mai dragalase si mai practice.Sau dupa principiu "esentele tari se tin in sticlute mici",cine stie?:))Intr-adevar hidrateaza pielea foarte bine.Mai ales eu am nevoie de asa ceva pentru ca asa cum i-am spus si lui DailyDreamDecor,tenul meu e uscat ca niciun alt ten:-s.


    Macar e bine ca mai aud si eu ceva de bine cand vine vorba de produsele romanesti:))


    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  10. aceasta crema nu lipseste niciodata din casa:D

    RăspundețiȘtergere
  11. O am si eu, tot pe asta. Intr-o perioada, cand eram mai mica, faceam crema de galbenele la bunicii mei... Era destul de simplu... Untura cu ceai concentrat de galbenele (parca)... Puneam in diverse recipiente si aveam un an intreg. Nu se strica, era naturala 100% si foarte eficienta pentru orice.
    (Mi-e dor de vremurile alea...)

    RăspundețiȘtergere
  12. Crema de galbenele e prietena mea de multa vreme impreuna cu cea de tataneasa si bitterul suedez. Am avut acum cativa ani o alunita mica pe umar exact unde statea breteaua sutienului si o agatam mereu. Am inceput sa ma ingrijorez pentru ca aincput sa creasca putin si era tare incomoda. Am citit despre bitterul suedez ca este bun astfel de cazuri si mi-am cumparat. Ungeam locul cu crema de galbenele apoi tineam o discheta imbibata in bitter timp de 10-15 min. Dupa aproximativ 2 saptamani alunita a disparut si nu s-a mai facut niciodata. Chiar cred in tratamentele naturiste si la mine au avut efect.

    RăspundețiȘtergere
  13. nu imi lipseste niciodata!am ten gras,aplic pe toata fata ,masand bine-vindeca totul si e cel mai bun antirid.pup

    RăspundețiȘtergere
  14. @Irynuk

    Stiu,crema de galbenele si bicarbonatul de sodiu cred ca nu trebuie sa lipseasca in nicio casa:))

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  15. @Diana (boonDY)

    Mai gasisem parca pe internet reteta de unguent de galbenele dar m-am gandit ca e mai practic sa cumperi o cutiuta de la plafar ca pe acolo in general gasesti produse naturale:)


    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  16. @AdelinaTomescu

    Daaa...si bitter-ul suedez e indispensabil.Daca e sa ne gandim sunt o multime pe tratamente naturale de care uitam si preferam sa ne indreptam spre brand-uri scumpe.E pacat pentru ca pe urma ne trezim cu diferite afectiuni cauzate de tot felul de chimicale pe care le gasim in cosmetice.Pentru ca sa fim seriosi,cati dintre noi ne obosim sa citim eticheta?Cumparam ce credem ca ne prieste dar numai pe termen scurt...in timp cine stie ce provoaca x(

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  17. @modniza

    Eu nu prea imi permit sa aplic chiar atat de multa pentru ca am unele zone pe fata care sunt chiar grase si nu cred ca mi-ar face prea bine.Dar chiar aseara am folosit crema si azi cand m-am dat cu fondul de ten(Photoready care se presupune ca e mai bun),am ramas placut surprinsa cand am vazut ca dupa cateva ore nu se facusera cojite pe fata cum se faceau de obicei:x

    Crema de galbenele a devenit produsul meu de ingrijire preferat:x,cred ca toata lumea ar putea sa beneficieze de pe urma ei.

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma bucur ca iti place griul meu:D..din pacate e mica de tot sticluta:( are 5 ml..si cum eu ma dau in 2 straturi, iti dai seama ca mai am deja jumatate:(:(...tu ce mai faci Leya?!esti bine?

    RăspundețiȘtergere
  19. Acum ma pregatesc sa-mi fac unghiile cu un lila...ce cautam eu in materie de mov si turcoaz nu am gasit:(

    RăspundețiȘtergere
  20. eu am "pictat" parchetul cu mov:)) am varsat sticla:D
    Iar acum sunt in asteptarea printului cu passat care nu vine mai rpd.Si in general sunt cam trista...el pleaca maine la Iasi si nu ne mai vedem decat peste 2 luni cand vin eu acolo, ca na..are examene de acuma:(
    Cat dsp oje,una turcoazam gasit la Avon, da' n-am mai vazut-o prin cataloage sau oferte de repr.O astept inca:D asa arata http://2.bp.blogspot.com/-40Jm6XZ6_IA/Tag9rChe7VI/AAAAAAAADe8/jk2RvUs8Bz4/s1600/IMG_5339.JPG
    Plus ca mi s-a mai pus pata pe 2 culori dar la alea treb sa astept sa ajung eu la standul flormar ca daca il trimit pe el, sigur imi ia altceva(a mai facut asta:)) )

    RăspundețiȘtergere
  21. Da,teal infusion...iar movul nu e asta..nici nu cred ca gasesc ce caut..
    Daa...la cosmetice e bata!da' si el le foloseste(ot timpul imi cere cate ceva si-mi spune ca am facut bine ca l-am luat, desi initial imi zice ca am destule:).)i-am spus sa-mi ia ceva, si na..ce-a auzit el si cea inteles vanzatoarea:))
    Acum ma gandesc daca sa-i fac listuta..da' nu cred ca are Real acolo.

    RăspundețiȘtergere
  22. A,nu nimic!nu e de firma..e doar o culoare pe care as vrea sa o am...stiu ca e si pe la Opi cred,dar cum i-am spus si Alexandrei(colourfulbazaar), prefer sa-mi iau in banii pe care ii dau pe o oja de firma care e posibil sa nu fie buna, mai multe si ieftine care stiu sigur ca merita!...
    Si daca mama ta poate sa faca rost de cea turcoaz ar fi:X:X..am mai ochit eu o geanta de barbati intr-o oferta de repr, dar trebuie sa fii trend setter sa o pot lua:(
    P.S.De acum ar trebuie sa vb pe mess:) cand ai timp si vrei, sa-mi dai add.Sper ca mai ai mail-urile anterioare salvate.Nu e frumos sa fiu offtopic pe blog:))
    Te pup!si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere