luni, 14 martie 2011

Colectia de cercei (4)

9 comentarii:

  1. Foarte frumosi :) Ador prima pereche, iar cea in forma de balerina este adorabila

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbiiiii !!!
    Imi plac mulllttt balerinele ...:X , iar prima pereche e divina ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. wow sunt superbe toate:X vreau si eu sa stiu d unde ti-ai luat cerceii balerine,mi sa pus pata p ele si imi doresc si eu:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Balerinele sunt minunateee! :X
    Am si eu un lant dintr-ala lung cu balerina :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Chatte's World of Colours


    Multumesc mult!Sincer de majoritatea perechilor uitasem ca exista:))Noroc cu tagul.

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere
  6. @Madutza

    Sincer nu erau pe lista mea de cumparaturi dar mi s-au parut atat de finuti incat nu am putut sa le rezist.Off,cerceii astia.Ce imi fac ei mie si portofelului:))

    Pupici:-*

    RăspundețiȘtergere